Sunday 13 March 2011

Pühapäev 13 Märts

Täna oli suht vaikne päev, magasin suht kaua ja tõusin alles kella 10 ülesse. Ma ei teinud täna mitte midagi erilist olin kodus vaatasin telekar ja olin niisama. Püütsin Krissile täna helistada aga tal oli mobiil väljas ja ma ei saanudki temaga ühendust. Mõtlesin et lähen käin tema juures korra ära, aga ma ei läinudki tema juurde. Khaledile helistasin ka täna ja temaga oli nii hea rääkida. Khaled oli täna tööl ja nii me ei rääkinud eriti tal oli vaja tööpäev lõpetada. Homme ma siis lähen haigla peale loodan et saan ikka kodus käija sest mulle ei meeldi eriti seal haiglas olla, sest seal on suured palatid aga mulle meeldib vaikus ja rahu ja tahan olla omaette. Eks ma vaatan mis mulle homme seal rääkitakse. Pean veel kolmapäeval ka töötukadsase minema ja oma näo ära näitama. Ma ei tea niks ma pea seda tegema tööd nagunii mul kuskilt saada ei ole vähemalt Viljandis mitte. On küll midagi aga sauna ma ju tööle ei lähe, ja ega see töö sobigi mulle. Kalliga rääkisin ka täna ta on ikka nii armas ja ma olen nii õnnelik et ta mul olemas on . Igal inimesel peab olema keegi kes on talle kallis, ja kelleta ta ona elu ette ei kujuta, kuigi jah vahel ei ole see sugugi nii lihne.

No comments:

Post a Comment