Friday 4 March 2011

Reede 04 Märts

Täna oli mul suht tihe ja päev hommikul oli mul veidi paha olla aga siiski läksin ma välja, mõtlesin et käin EMT ära ja mõtlesin et teen endale selle emt internetti pakketi ära sest ja siis pakkuti mulle emt wifi ruuterit. Ma ei tahnud seda võtta aga siis õeldi et neil on kampaanija ja ma ei pea sellepärast muretsema. Ja siis tegin selle emt internetti leppingu ära ja siis rääkisin ka natukene ka kliendi teenindajaga. Emt es on üks teenindaja kellega ma pidevalt suhtlen ja ta on selline asjalik. Küsisin ka nende uute nutti pakketide koha et kuidas need kaubaks lähevad ta ütles et üllatavalt hästi. Küsisin ka emt internetti kohta ta vastas et hetkel ei ole emt internett siin Viljandis eriti kiire hetkel on suurim kiirus mis ta siin Viljandis kätte saanud on mingi 3-4ms. Aga olukord pidi paranema, sest nüüd võetakse ette Viljandi ja loodetavalt paraneb ka siine internetti kiirus. Kui koju tulin siis mõtlesin et peaksin ka arvuti karantii remonti viima. Puhkasin veidi ja siis testisin oma wifi ruuterit ja see oli päris hea. Siis läksin tagasi emtsse ja siis juba arvutiga ja saatsin arvuti karantii remonti. Nii mõnus teenindaja pn seal emts kui.midagi on siis lähen ikka sinna ja kui teda tööl ei ole tulen järgmisel korral tagasi. Ma muutsin ka oma mobiili numbri ära sest see number ei meeldinud mulle olen alati tahnud endale selliset numbrit mis oleks veidi lühen näiteks minu eelmine number koosnes 8 numbris siis nüüd sain endale 7 kohalise numbri. Olen juba ammu tahnud veidi lühemat numbrit ja nüüd siis saingi. Kriss käis täna minu juures ja me rääkisime ja olime niisama. Kalli helistas ka mulle täna ja ma antsin temale ka oma uue numbri. Ma pean veel paljudele oma uut numbrit andma. Varsti pean ma minema haiglasse rehapilitatsiionile nad peavad mulle veel helistama aga nad ei tea ju nüüd minu uut numbrit, pean nendega ise ühendust võtma.

No comments:

Post a Comment