Wednesday 9 March 2011

Kolmapäev 09 Märts

Täna oli mul suht tegus päev hommikul kell 10 hakkasin juba tegutsema. Nii raske on hommikul üles ärkata ju ma olen harjunud kauem magama mitte kellaajapeale kuskile minema. Posti 24 jõudes olid mõned meie inimesed juba seal aga Antsu ei olnud veel seal aga peagi oli ka tema kohal. Täna tegima taldrikuid nimelt kaunistasime taldrikut. See oli päris peen ja aeganõudev töö, see nõudis küllaltki palju kannatust mis ei ole just minu tugevam külg. Aga ma sain hakkama ja taldrik tuli päris ilus, mul ei olnud eriti aega sest pidin Margeti järgi ka veel minema. Seal olles sain ka ühe selveri töötajaga kokku, ta ütles et tulgu ma Selverisse tagasi Kärupaikutajaks sest neil on olnud peale minu koondamist seal olnud juba 4 kärupaikutajat ja hetkel ei ole mitte krdagi. Mina ka sinna tagasi ei lähe sest see mida nad minuga tegid see ei olnud normaalne. Nad oleksid pidanud ennem mõtlema kui midagi sellist teevad. Aga mis tehtud see tehtud, elu ju läheb edasi ju siis oli nii millegijaoks kasulik Aga sinna tagasi ma küll ei lähe. Margetiga jõutsime ka ilusti Endla kohvikusse kuigi väljas oli libe jõutsime siiski tasakesi kohale. Endlas ei olnud me suht kaua sest üks mattus pidi kell 13.30 sinna tulema. Aga me ei olnud seal eriti jaua läksime juba enne mattuse sisse tulekut minema. Peale seda läksime Margetiga koos Singlisse Teatri ringi, oli ju vaja mingi kava kokku panna aga selgus et ka täna jääb ka muusika ja teatri tund ära. Ma ei tea mis meie ettendusest siis nüüd saab aega jääb ju aina vähemaks kaugel see Mai kuu ikka on ja meil peab ju olema ka midagi ette näitata. Aga mis sa teed elu kord on juba selline loodame et kõik läheb siiski hästi ja me saame midagi siiski kokku ühiste jõududega. Kalliga sain ka täna rääkida me rääkisime suht pikkalt ja mulle see meeldis, ma olen õnnelik ja ma loodan et ka tema on õnnelik. Kriss käis ka täna minu juures ja me rääkisime suht paljudel teemadel naistest ja paljudest muudest asjadest ka. Kahju et Krissil mitte kedagi ei ole ma mõtlen et tal ei ole ühtegi kindlat tüdrukut kui tal oleks keegi siis ta oleks hulka rahulikum ja võibolla isegi õnnelik.

No comments:

Post a Comment