Thursday 10 March 2011

Neljapäev 10 Märts

Täna oli mul suht tegus päev kuigi jah täna sain ilusti magada õnneka muidu on mul probleeme ärkamisega aga täna ma nagasin nii kaua kui tahsin. Kella 11 läksime emaga linnapeale ja poodidesse. Ema pidi täna panka minema laenu kindlustust tegema. Ja me siis läksimegi sinna see kindlustus hõlmas endas seda et kui temaga peaks midagi juhtuma näiteks kui ta peaks ära surema siis kustutatakse laen sellejaoks see laenukindlustus ongi. Kuigi jah mõtlesin et peaksin ise ka selle endale tegema aga minu kahjuks räägib see et minu tervis ei ole see mul on närvi haigus ja seda ma ikka ravin jõudumööda eks minu tervis ole nagu ameerika mägi üles ja alla et vahel on tervis parem siis jälle on halvem. Nii et seda kindlustust ma endale teha ei saa. Aime helistas mulle singelist ja ütles et Boulingut täna ei ole siia sain ma minna Malle juurde joonistama. Ma polnud ammu juba joonistanud täna hakkasin ma joonistama purjekat ja merd päris mõnus pikt tuli välja aga ma usun et näituse tööd sellest siiski ei tule sest kui ma pole juba ammu jooniatanud siis on aee töö nagu käe soojendus. Eks ma siis homme lõppetan selle töö. Peale seda läksin korra Singelisse seal sain Helinaga kokku ma ei tea mis mul viga on aga mulle tundub et ta meeldib mulle siiamaani. Ma ei tea mis minuga on mul ju on juba keegi kalli ja ma armastan teda nii väga. Võibolla on asi selles et me ei kohtu nii tihti kui me tahaksime. Aitasin tal teha artiklit vastlapäevast ja naistepäevast. Siis vaatasin korra ise nettis ringi sest mul on kodus vaid tahvel arvuti sest mu enda arvuti on karanti remondis. Vaatasin korra oma jalgpalli meeskonna üle minu seis ei olegi eriti hull ma nimelt lähen ülemineku mängudele ja ma loodan et ma selle ka võidan siis saan järgmisena uute liigasse. Kuigi jah et sinna püsima jääda pean ma väga palju meeskonda tugevdama. Aga hetkel olen ma alles alustanud mängu siis wi ole mul eriti ressursse mida ma võiksin kasutada meeskonna ümber tegemiseks. Kindlasti pea uue treeneri palkama ja mõned meeskonna täht mängijad ka kes hakkaksid meeskonda vedama võitude poole. Kalliga ka rääkisin täna ma armadtan teda ikka nii väga ta on mulle nii kallis. Kui saaksin ka tema vanematega asjad korda ja et ka nemad mind usaldama hakkaks. Muidu on meil ju toppelt raske et meie suhe püsima jääks.

No comments:

Post a Comment