Sunday 20 March 2011

Laupäev 19 Märts

Täna oli suht igav ja vaikne päev ei teinud mitte midagi erilist olin lihsalt niisama vaatasin telekat ja vaataain neid sarju järgi mis mul olid vaatamatta jäänud siis kui haiglas olin. Ega ma haiglas mitte eriti telekat ei vaata nii ma vaatangi siis siin kodus mus olnud on. Kalliga rääkisin täna ta käis vennalapse sünnipäeval ja siis andis vennale oma vana mobiili mis ma temale saatsin. Ja nüüd tahab ta enda praeguse mobiili oma isale anda ja isa mobiili rndale võtta, ma ei saa ültse enam aru nis telefooni ta ültse tahab. Aga vähemalt ta saab isaga oma mobiili ära vahetada eks ta siis see isa mobiil meeldib. Mina küll ei tra mis mobiilid temale meeldivad olen saatnud temale 2 mobiili ja tulrb välja et need ei meeldiga temale. Kriss helistas ka minule ta on veidi haige kui seda saab haiguseks nimetada tal on nimelt kõht lahti ja proovib kuidagi oma kõhu kinni saada. Ta ei saanud sellepärast isegi öösel magada aina jooksis WC vahet. Õhtul vaatasin telekat ja nagu mul miimadel ajal kombeks on jäin ma teleka ees magama. Siis kui korra ülesse ja panin teleka kinni.

No comments:

Post a Comment