Monday 14 March 2011

Esmaspäev 14 Märts

Täna oli mul suht tegus päev ärkasin suht vara juba kella 08 mis on minujaoks ikka suht vara ma ärkan ju tavaliselt kella 10 heal juhul. Käisime emaga täna Selveres sest pidime korteri kindlustuse uue tegema. Ega seal selveris mitte midagi uut ei olnud kõik oli vanaviisi töötajad olid ka enamus samad aga oli ka uusi nägusi. Aga mind nad sinna tagasi enam ei taha seda tean ma kindlalt. Kui nad tahaksid mind tagasi siis oleks nad mulle seda ka teada andnud. Aga mis seal ikka pean hakkama saama pole midagi parata eks pean väga palju enda kulutusi tagasi tõmbama. Muidugi oleks hea kui saaks kuskile tööle aga ei saa ju nii kergelt. Kui koju jõutsime oli kell juba suht palju ja pidin hakkama sättima haiglapoole. Igaks juhuks võtsin ka mõned asjad kaasa sest mine tea võibolla jään sisse, kuigi ma ise mõtlesin et kui valida oleks siis käiksin kodust ravil. Sain ilusti bussipeale ja sõitsin haiglapeale, seal pidin ma umbes pool tundi ootama ennem kui sain juttule töötajatega. Üldiselt olid kõik inimesed mul seal lauataga tuttavad sest eelmisel korral kui ma siin teenusel käisin olid ka inimesed samad kelle juures käisin. Hea wt ma kotti kaasa võtsin ma nagu teatsin ette et ma jään siis haiglasse susse. Sotsiaal töötaja oli ka suht mõnus ja aitas mind ikati tema arvaski et ma võiksin haiglas sees olla. Ültse on siin nii head töötajad na peaksingi hakkama siin samas teenusel käima sest siin on ju kõik töötajad juba tuttavad. Palatis olen ma hetkel üksi siin on ka teine voodi aga hetkel olen ma üksi mis mulle ka meeldib. Üldiselt ma ei suhtle siin eriti inimestega olen biisama onaette. Kalli helistas ka mulle täna ta tõusil alles lõunast ülesse küll tal oli suis ikka hea uni. Ültse ta imestas et ma ei ole enam see ivar keda ta ennem tundis na pidin olevat muutunud. Mul on seda hea kuulda eks ma püüan muutuda ja ikka paremuse poole. Nüüd ma ei tee enam igast väiksest asjast suurt numbrit, näiteks kui tal sõbranna külla tuleb ja ööseks jääb praegu ei ole mul selle vastu midagi, kuigi jah varem see mulle ei meeldinud. Ma olen ta lihsalt vabaks lasknud et ta elaks ka oma elu mina ju ei saa tema elu tikteerida. Eks häirekellaks mulle oli ka see kui ta mulle ütles et talle ei meeldi et ma teda nii palju keelan. See vist oli tõsine äratuskell mulle ta isegi mõtles meie suhte lõppetada. Aga õnneks saime kõik ilusti lahendatud ja nüüd ma keela teda enam ültse vaid lasen tal teha mida ta tahab. Käisin ka täna koidu proovis püütsin mis ma püütsin aga minujaoks on see raske, ei saagi ju kerge olla kui ma esimestkorda koorilaulugu kokku puutun. Pean ikka tõsiselt proovides käima ja küll need laulud ka selgeks saavad mida rohkem harjutad seda paremini välja tuleb. Õhtul püütsin bussiga tagasi haiglasse saada aga oh ime buss ei läinudki sinna pidin takso tellima kuigi jah centrumi takso seisis küll seal oleksin lihsal vaud peale läinunud aga ma tellisin endale muu firma takso sest see on lihsalt odavam. Õnneks jõutsin ilusasti haiglasse ja nüüd olen siin ja kirjutan tabiga blogi ja kasutan emt internetti. Tänapäeval on nii palju mõeldud mugavusele ja emt on nii palju ära teinud selles vallas on wifi ruuterid sellised pisikesed ja mõnusad. Aga muidu on siin haiglas suht hea homme hakkan siis ka ravi saama erinevate inimeste juurest.

No comments:

Post a Comment