Saturday 5 March 2011

Laupäev 05 Märts

Täna mul oli suht tegus päev, kuigi ma tõusin juba kella 04.55 ma ei tea miks nii vara aga ju siis läks uni ära aga siis õnneks sain veidi veel magada. Siis kui täielikult ülesse tõusin ütles ema et mulle on 2 raamatut tulnud. Ühte raamatut ma ootasin juba üsna kaua iga päev käisin postkastis ja vaatasin ka minu.raamat sõna tänaseks päevaks on juba postkastis aga ei olnud. Mõtlesin juba et ei tulegi aga siis täna ma ei osanud seda raamatud küll ootanud. Aga nagu alati tuleb kõik siis kui.sa seda kõige vähem ootad. Kella 11.25 hakkasin ma vaikselt Posti tänava poole liikuma. Sest täna oli meil talispordi päev, kui mina sinna jõutsin oli rahvast juba seal suht palju ja kõik ootasid millal saab minema hakkata. Toivo tuli ka väikese hilinemisega meie sekka, kuigi jah meie hakkasime varem pihta kui ametlikult teatatud. Alguses oli rivistus kus meid ilusti kokku loeti ja siis läks matkamiseks lahti. Marsuut oli Uueveski suunas ja lõpp punkt oli Härjapea kõrts kus oli väikene keha kinnitus ja jala keerutamine ansambli saatel. Meie Toivoga hakkasime suunduma uueveski poole et mage leida kust vastlaliugu teha otsisime mis.me otsisime aga mäge me ei leidnud proovisime küll ühte mäge aga sealt me alla ei saanud selt lumi ei olnud eriti hea ja kelk ei liikunud mitte kuidagi. Püütsime veel otsida seda mäge kust alla lasta aga ei leidnud mitte midagi. Lõppuks jõutsime sihtpunkti Härjape kõrtsi oli suht tuuline ja me ei olnud kaua õues läksime Toivoga sisse sooja ja siisv
võtdime ka laua ära. Kui me muud ei saanud siis saime suht palju kõndida ja ennast liikutada ja see oli hea. Vähemalt parem kui kodus istuda teleri ees lõsutada ma vähemalt sain liikudada ennast. Siis saime natukene süüa, ja peaksin mainima et päris hea hernesupp oli kui oleks tahnud ja jõudnud siis oleks ka veel ka teise portsu ka võtnud aga lihsalt ei jõudnud. Meil oli lõbus ja siis hakkas bänd mängima ja rahvas ruttas tantsima. Mina seekord ei tantsinud lihsalt ei tahnud tantsida, vahest juhtub minuga nii et ma ei taha tantsida. Kui bänd pausi tegi siis oli aeg valimis propakandaks. Nimelt oli.meile sinna kohale tulnud Heril Valdur Seeder ega jah iga hääl on tähtis. Ära hakkab tüütama see valimiste propakanda, et vali meid meie teeme seda me ei.ole.sellised nagu teised. Aga eks nad kõik ole ühesugused ja kui nad juba riigikogus on siis on kõik lubadused unustatud. Küll toovad nad ettekäändeks selle et mad ei saa üksi mitte midagi teha kui nad teistelt toetustvei saa. See poliitika hakkab mind juba ära tüütama oleks vaja põlvkonna vahetust ja uut ja värsket verd aga need kes sel juba on ei taha kuidagi ära tulla. Mina igatahes valin inimest keda ma tunnen ja keda ka tean et ta suudab ikka midagi ära teha ja kaitseb meie huve õigladelt. Kalliga rääkisin ka täna tal on ikka suht kiire ja suht palju tegevusi, näiteks täna tuleb temale üks sõbranne külla kuigi algul ma sain aru et talle tuleb sõber külla see poleks mulle meeldinud. Siis saime ikka oma asjad rääkitud ja ma sain aru et sõbranna tuleb temale külla mitte sõber ja ma rahunesin maha. Khaled helistas mulle ja me rääkisime veidi aega ja tema rääkis oma unenäost mis oli suht karm. Õhtul vaatasin juhuslikult emt kodukat ja seal selgus et emt on teinud ka arvuti pakketid mis hõlmab endas arvutit ja internetti see on nagu nuti telefooni pakket. Emt areneb ikka täiel kiirusel ma ei üllatuks kui ta saaks aasta teenindus ettevõtteks, sest ta on teinud ja päris palju kliendi sõbralikumaks muutunud. Ma ei kahetse kordagi et ma olen emt klient juba 3 aastat see on pikk aeg aga ma arvan et ma olen tele 2 klient olnud rohkem kui emt klient. Aga emt on see telekomunikatsiooni ettevõtte kellega minu kliendi suhe võib kesta minu maise elu lõppuni. Emtl on kõik need omadused mida mina oluliseks pean kiirus, uutsus, klendi sõbralikus. Kui mina looksin mingi ettevõtte siis oleks see just selline nagu emt.

No comments:

Post a Comment