Friday 18 March 2011

Reede 18 Märts

Ma hakkan juba harjuma sellega et ma nii vara ülesse ärkan iga päev enne kella 06 hommikul üleval olla see ei ole minu moodi. Vahest juhtub et ma tõusen varem ülesse aga see ei ole nii et ma iga päev nii vara ärkan. Hommikul käisin ma võimlemas kuigi eriti ma täna seal mitte midagi erilist ei teinud lihsalt olin seal paar korda tõstsin kangi ja see oli ka kõik. Ma vist ei tahnud ennast ära kurnata et lihased jälle valutama hakkaksid. Kella 11 läksin ma mazassi tooli ja ka see oli hea. Veidi puhkasin ja siis läksin koju nii hea on kodus olla, kuigi korra käisin veel haiglapeal mullivannis seal oli ka päris tihe nimelt olid Väikimöisa lastekodu lapsed seal ja eks see oli suht tihe liikumine seal. Üle ültse oli täna linnapeal näha suht palju noorte kampasid ja ültse noori algas neil ju tänasest koolivaheag. Maksin ka täna emt arve ära tavaliselt ma nii hiljapeale maksmisega ei jää aga seekord läks lihsalt nii. Võibolla võis asi olla selles et mul pole enam kodus läppakat kodus ta on karantiiremondus. Õhtul käisin korra ka Krissi juures vaatadin mida ta teeb, rääkisime viimasel ajal ta räägib vaid naistest ja mida ta küll nendega teeb. Tal on nii elav fantaasija ma juba kardan temapärast sest tal on mingid probleemid. Kallili helistas ka mulle rääkisime suht palju, ta on nii tubli sai täna koolist kiituskirja mis on ju suur saavutus vähemalt temajaoks. Ta on ültse viimasel ajal päris tubli koolis ja hinded on ka korras. Õhtul helistas ta ka mulle hakkas küpsiseid küpsetama, ta ültse tahab ka palju köögis askeldada mis on ju ka hea. Ültse meeldib mulle kodus rohkem kui haiglas siin on ikka parem haiglas on palju rahvast ja siis veel ei saa sa seal omaette olla palatid on praktiliselt täis mina sain kolm päeva omaette olla. Aga ikka on kodus parem kui haiglas saad teha mida tahad ja vaatata telekat kui tahad nii et kodus on ikka vabadus võreldes haiglaga.

No comments:

Post a Comment