Saturday 26 March 2011

Laupäev 26 Märts

Tana ärkasin suht varakult sest tahsin vaatata f1 ajasõitu kuigi jah seda ma eriti ei näinudki magasin praktilisel vist koguag. Aga õnneks nägin ma kvalfikatsiooni mis on tähsam kui vabatreening. Esimeset kohalt stardib hommsele võistlusele Sebastjan Vettel teise stardikoha sai maclareni piloot. Aga eks homme selgub mis saab mina hoian põialt red bulli pilootidele. Täna ei pidanudki me sünnipäeva peame homme õigel päeval. Käisime ka poes söögiasju ostmas ja siis ostsin ma ka ühe põltsamaa felixsi mahla ma tahan endale uut arvutit ja seal loositakse välja iga nädal üks arvuti, kuigi jah minu sansid on suht väikesed seda arvutit saada sest paljud ju tahavad seda atvutit saada. Päeval ei yeinud ma suht mitte midagi vaatasin veidi telekat ja magasin veidi. Õhtul oli meil plaanitut teatrikülastus ja kriss ruli minu juurde ja me läksime siis teatrisse ei tahnud eriti vara ka minema hakkata ja siis ugala poole ja deal märkasine et mis toimunud on jalutusaalis olid tuled kustus ja mitte ühtegi inimest ei olnud seal. Kriss arvas et järsku on ettendus varem peale hakkanud ja hakkasin asja uurima ja kohe märkasin et mingi teade on kassa ukse peal. Selgus et ettendus jääb ära kuna näitleja oli haige, ja siis vaatasime uue ettenduse välja tahsime minna Meeste Kodu vaatama minna aga selle ettenduse piletid olid kõik välja müüdud. Siis mõtlesime et läheks kollast noolt vaatamaaga seal ei olnud mulle rahuldavaid pileteid. Ja lõppuks läheme jargmisel kolmapäeval vaatama Mee Hinda see on väikese saali ettendus ja numerdamatta istekohtatetta. See oli vist ainukene kompromiss varjant millega ma leppidin. Kalli helistas ka mulle ja me rääkisime suht palju ja mulle meeldib see ja ültse olen ma õnnelik et ta mul olemas on, me isegi enam ei tülitse kuigi jah eile ei puudunud sellest oalju, sest hakkasime jälle seda teemat puututama mis meile mõlemale ei meeldi nimelt see et tema vanemad ei luba teda mitte kuskile koos minuga isegi mitte Soome. Ma ei tea miks tema vanemad mind ei usalda kas tõesti ma teeksin kallile haiget. Nii väga tahaksin temaga koos olla ja lihsat niisama koos olla ja midagi koos teha näiteks kas või teatrisse minna.

No comments:

Post a Comment