Monday 7 March 2011

Esmaspäev 07 Märts

Täna oli mul suht huvitav päev, hommikul vaatasin valimistulemused üle, sest õhtul etv vaatates ja tulemusi ootates juhtus vabariigi Valimiskomisjonis mingi tõrge andmepaasiga sest see lakkas töötamast. Ma ei viitsinud ka niisama vaatata ja läksingi magama. Ja täna hommikul vaatasin tulemused ilusti üle. Ja oi üllatust minu kanditaat sai ilusti riigikokku sisse, ja meie linnapeagi siirdub riigikokku. Nii et peame leidma ka linnale uue linnapea ja siis veel mõne uue töötaja. Ma pidin täna panka nõustamisele minema ja seal ei läinudki mul eriti kaua aega mingi 5 minutit kõigest ja siis läksin Singelisse ja seal olin veidi aega arvuti taga sest mul pole ju enam kodus arvutit läks parandusse. Singelis oli Gerda ja quenni sünnipäen nii ma siis käisin poes lilli ostmas. Sünnipäev oli suh mõnus ja hubane istusime koos Vingeri päevakeskuse noortega ühise lauataga ja see oli suht mõnus. Kalli helistas mulle täna ta on kodus ja veidi tõbine aga loodan et ta saab varsti terveks. Käisin ka täna Emt sest mõtlesin et mu mobiilil on midagi viga sinna jõudes läksin ma kohe tagasi sest see klienditeenindaja kellega mina suhtlen polnud täna tööl ja siis ei olnud minul ka seal mitte midagi teha. Olen harjunud ühe klienditeenindaja juures käima ja püüan seda teha ka edaspidi. Koju jõudes mõtlesin et kass on kodus ja välja ilmunud aga ei olnud. Ta on eilsest päevast saadik meil kadunud ma ei kujuta ette kus ta võib olla. Kriss käis ka täna minu juures külasme rääkisime paljudest asjadest ja siis tekkis tal mõtte et me võiksime teha oma firma kuigi jah see on paras risk aga midagi ju peab tegema. Kuigi jah firma võiks teha küll aga eks sellelvole ka omad riskid sa ei tea kunagi kuidas firmal minema hakkab ja kas firma veab välja.

No comments:

Post a Comment