Thursday 3 March 2011

Neljapäev 03 Märts

Täna oli oli mul suht vaikne päev ei teinud mitte midagi erilist. Ärkasin hommikul suht vara juba kella 05 aeg ma ei tea miks ma nii vara ülesse tõusin lihsalt und ei olnud enam ja lihsalt tõusin ülesse. Ma ei tea mis mul viga on kui ma olen midagi endale pähe võtnud siis siis ma seda enam peast välja ei saa. Asi on uues mobiil telefoonis ma ei taha endale mitte mingisugust uut mobiili aga minu peas ringleb vaid IPhone ma tean et ma ei saa seda endale lubada aga katsu seda minu mõistusele õelda. Ega see odav mobiil ei ole 30 euri 24 kuud nii et suht kallis lõbu mul ju teisi kohustusi ju ka. Õnneks sain täna pidama käisin Bouwlingus aga see oli jälle lahti alles mingi kell 16 aga meie pidime sinna minema kell 14 aga siis oli see kinna ja ma läksin singelisse seal rääkisime Liiga natukene juttu selle Leetu minekust ja mida me seal esitama hakkame. Meil pole ju mitte midagi veel kokku pandud ega tehtud. Ja kui ma juba singelis olin siis tahsin jälle emt minna ja sealt uue mobiili võtta aga õnneks sain pidama. Ma ju ei taha endale uut mobiili olen oma Nokiaga Päris rahul ja pealegi mul on ju ta alles küllaltki uus ka ei ole mingi pool aastatatki vana minu mobiil. Aga ikka tahan midagi muud mobiili ma ei tea miks ma selline olen pean vastu pidama mul juba liiga palju muid kohustusi. Kalli helistas mulle ja me rääkisime ja mul oli nii hea tema häält kuulda. Ültse ta meeldib mulle tohutult ja ma armastan teda nii väga. Homme pean vara tõusma sest lähe malle Juurde Kunsti ringi ja mulle meeldib joonistada. Ja siis püüame homme jälle Boulingusse minna loodame et siis on ta lahti ja me saame mängida. Khalediga rääkisin ka täna veidi ta on oma labsega haiglas eks ta peab jah olema lapsevanem ja kui lapsega midagi on siis peab temaga koos olema.

No comments:

Post a Comment