Thursday 17 March 2011

Neljapäev 17 Märts

Täna ärkasin ma ka suht varakult juba enne kella 06 olin ma üleval ju siis ei sobi mulle haigla resiin ma lihsalt ei kohane siin nii nagu vaja. Täna läksin ma kõigepealt võilmlema mis oli suht hea tegin vaikselt hooaja ettevalmistusi nimelt olin ratta trenasõõri pea ja tegin täna jala lihaseid, kuigi nüüd võivad jala lihased mul ka valutama hakkara peale kõige muu, nii see on kui ei tee kirralikult trenni treenid vaid kord aastas sellest on ju vähe. Siis kella 11 läksin ma mazzasi tooli mis oli ka suht hea mulle vähemalt meeldus. Mul tuli täna palatisse naaber nüüd oleme palatis kahekesi. Õnneks ei ole ta eriti hull inimene ma tunnen teda veidi sellest ajas kui ma sotsiaal nahas elasin ta on selline vaikne ja rahulik. Hea et tuli selline inimene keda ma veidi tunnen sest ega ma ei kohane kõikidega. Urve juures käisin ka täna seal pidin ma täna joonistama ja ma panin paberile värve mis minu elus on olulised. Ma ei tahnud eriti tumetaid toone kasutada mulle ei meeldi eriti tumedad toonid. Musta ma küll kasutasin see iseloomustab minu halbu päevi ja siis tuleb jälle päike pilvetagant välja. Täna ei olnud minu plaan nii tihe sain ikka ilusti ka süüa lõunat ja siis läksin mullivanni, peale mullivanni käisin ma korra kodus ära vaatasin pahade tüdrukute osa ära ja siis tulin tagasi linna. Ma läksin vaatama kes paneks minu mobiilile kaitse kile ära elionis olid vaid nais teenindajad nemad vist ei oleks saanud panna. Emt käisin ka seal sain enda juhtmevabad kõrvaklappid kätte, algul mõtlesin et neil ei olegi tulnud kaupa aga siiski oli sain oma kõrvaklappid kätte. Siis käisin Tele2 ja seal sain oma mobiili ekraani kaitse kile ära pandud. On ikka klienditeenintajad kes aitavad klientivigas mures kui suudavad aitata siis nad ikka aitavad. Kuigi see siiski ei veenud mind et ma peaksin tele2 tagasi minema Emte on minujaoks just see firma kelle teenuseid ma tahan elu lõppuni kasutada. Emt on kõik see olemas mida ma ühe telekomunikatsiooni firma juures oluliseks pean nii et mind ei meelita mitte keegi emtst üle. Kalli helistas mulle täna isegi koolist hommikul. Ültse me suhtme viimasel ajal suht palju ja see meeldib mulle. Õhtul oli tal mure mobiiliga nimelt ta vend tahab uut mobiili ja kalli küsis minukäest et kas ta tohib anda oma mobiili vennale. Ma ütlesun et ta peab ise otsustama sest need on tema mobiilid ühesõnaga nul ei ole selle vastu mitte midagi kui ta oma mobiili vennale annab ja vend annab temale oma mobiili mis kallile meeldub. Ma olen temajaoks kõigeks valmis kui ta tahab et ma ostaksin korteri ja oleksime teineteisele lähemal sius ma ka teen seda. Mõtlesin Krissile helistada aga ei helistanud sest ta oleks olnud tööl ja tal poleks olnud aega ninuga kokku saada. Homme saab siis 5 päeva mil ma olen siin ravi saanud ja mul on suht hea olla eks järgmisel asstal tulen siia tagasi kuhu ma mujake ikka lähen teenusele siin ju kõik käe jala juures ja meeldivad inimesed ümberingi kes teevad endas kõik et sul hea oleks ja ravi toimiks.

No comments:

Post a Comment