Friday 11 March 2011

Reede 11 Märts

Täna oli mul suht tegus päev, hommikul ärkasin suht varakult sest pidin minema kunsti ringi. Tegin oma hommikused toimetused ära ja hakkasin kunsti ringi minema. Kunsti ringis oli suht mõnus ja mulle meeldis seal olla ja midagi joonistada või paberile panna. Kuigi jah oma tööd ma valmis ei saanud eks pean järgmisel korral lõppetama kui saan. Peale kunsti ringi läksin ma Singelisse lubasin oma pildid neile arvutisse panema. Päris normaalsed pildid tulid välja mulle vähemalt meelised need pildid. Mõtlesin et lähen peale piltide panemist kohe koju aga Lii ütles mulle et ootagu ma Merle ka ära siis näen ka tema tehtud pilte. Nii ma siis ootasingi ta tuli mingi kella 13 aeg ja nii ma aitasin ka temal pildid arvutisse tõmmata. Tal oli nii palju pilte et läks tükk aega ennem kui.ma tema pildid arvutisse sain. Ma ei tea aga mulle tundub et Merle on minust huvitatud aga mina mitte. Ma armastan vaid oma kallit, ja ma ei petta teda mitte kunagi. Ja pealegi pole Merle minu maitse. Kalliga sain ka täna rääkida ma olen nii õnnelik et ta mul olemas on ma ei tahagi mitte kedagi teist enda ellu ma armastan teda nii väga. Loodan et meie suhe ikka toimib kõikele vaatamatta. Kriss helistas mulle täna ja kutsus mind enda juurde aga ma ei viitsinud minna ta tahtis midagi rääkida aga ma tõesti ei viitsinud täna tema juurde minna. Esmaspäevast lähen ma haiglasse väike puhkus kulub mulle ära. Kevad ei taha ega taha tulla juba siiber on sellest lumest see talv on mind tõesti juba ära tüüdanud, tahaks juba päikest ja sooja ja rohelust praegu on väljas lõrts ja lumi aga mitte päikest ja kevadest ei ole haisugi. Vahel on tõest selline tunne et kevad ongi juba käes ja siis jälle näed seda lume hunnikut mis ei taha mitte kuidagi ära sulada.

No comments:

Post a Comment